Ogłoszenie nr 87180 - 2017 z dnia 2017-05-24 r.
Nowa Sól: Podniesienie efektywności energetycznej – remont dachu i instalacji wraz z wykorzystaniem OZE w Liceum Ogólnokształcącym w Nowej Soli
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
w ramach osi Priorytetowej 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działania 3.2. Efektywność energetyczna Poddziałanie 3.2.1. Efektywność energetyczna – projekty realizowane poza formułą ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 – tytuł projektu : „Podniesienie efektywności energetycznej – remont dachu i instalacji wraz z wykorzystaniem OZE w Liceum Ogólnokształcącym w Nowej Soli ”
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 65741

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski, krajowy numer identyfikacyjny 97077758800000, ul. ul. Moniuszki  , 67100   Nowa Sól, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 684 586 800, faks 684 586 831, e-mail przetargi@powiat-nowosolski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-nowosolski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Podniesienie efektywności energetycznej – remont dachu i instalacji wraz z wykorzystaniem OZE w Liceum Ogólnokształcącym w Nowej Soli
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IF.272.06.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia jest podniesienie efektywności energetycznej poprzez wykonanie remontu dachu i instalacji wraz z wykorzystaniem OZE w Liceum Ogólnokształcącym w Nowej Soli w formule : zaprojektuj i wybuduj. 2) Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: a) opracowanie wielobranżowego projektu technicznego budowlano-wykonawczego termomodernizacji budynku wraz z remontem dachu budynków, b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, po wcześniejszej akceptacji dokumentacji projektowej przez Zamawiającego, c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku dla budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych, d) uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów (w przypadku wystąpienia takiej konieczności), e) uzyskanie pozwolenia na budowę (art. 32 Prawo budowlane) lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (art. 30 Prawo budowlane), f) sporządzenie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego, pełnienie nadzoru autorskiego. g) wykonanie zaprojektowanych i uzgodnionych z Zamawiającym robót związanych z: remontem dachu i dociepleniem stropów; instalacją pomp ciepła i fotowoltaiki oraz instalacji solarnej; modernizacją c.o. i c.w.u. oraz instalacji p.poż.; instalacją wentylacji z odzyskiem ciepła; instalacją systemu monitorowania i zarządzania energią; termomodernizacją budynków oficyny; wymianą stolarki okiennej i drzwiowej; remontem korytarzy w budynkach szkolnych. 3) Ponadto na opis przedmiotu zamówienia składają się niżej wymienione załączniki do SIWZ: a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ; b) Program funkcjonalno – użytkowy + errata; c) Audyt energetyczny + fotowoltaiczny; d) wzór umowy- załącznik nr 8. 3.2 Standard jakościowe: 1) Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do stosowania w budownictwie oraz być pierwszego gatunku. Dokumentami dopuszczającymi do stosowania w budownictwie są : certyfikaty zgodności z Polską ( Europejską ) Normą, deklaracje zgodności z Polską ( Europejską ) Aprobatą Techniczną, aprobaty techniczne, w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją . 2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót, za zgodność wykonania z Prawem budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, uzgodnieniami i warunkami zawartymi w dokumentacji projektowej, zawartą z Zamawiającym umową, uzgodnieniami z Zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną. 3) W przypadku utraty uzyskanego dofinansowania przez Powiat Nowosolski z winy ,,Wykonawcy’’ jest On zobowiązany do pokrycia w pełnej wysokości należnego dofinansowania, co przyjmuje do wiadomości i akceptuje. 3.3. Warunki realizacji robót budowlanych: 1) Roboty będące przedmiotem zamówienia wykonywane będą w obiekcie czynnym i użytkowanym .W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do zachowania najwyższej staranności przy zabezpieczeniu miejsca robót, do takiej organizacji i realizacji robót budowlanych, by umożliwić dostęp i bezpieczne użytkowanie pozostałych pomieszczeń obiektu oraz ograniczyć do minimum uciążliwości wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia 2) Koszty unieszkodliwiania odpadów powstałych podczas robót rozbiórkowych i pozostałych obciążają Wykonawcę. 3) Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21), bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. 4) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. 5) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 3.4.Gwarancja jakości na materiały i roboty budowlane 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić na zastosowane materiały i roboty budowlane min. 36 - miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag. Uwaga: Dodatkowa gwarancja i rękojmia podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w UST.14 SIWZ / Opis kryteriów, (…) /. 2) Termin gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpoczyna bieg z dniem odbioru końcowego przedmiotu umowy. 3) Warunki realizacji uprawnień z tytułu gwarancji jakości i rękojmi za wady zawiera wzór umowy załącznik nr 8 do SIWZ. 3.5.Równoważność 1) Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 2) Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71000000-8, 45231112-3, 45232460-4, 45300000-0, 45330000-9, 45310000-6, 45331100-7, 45100000-3, 45300000-0, 09332000-5, 45420000-7, 45410000-4, 45440000-3, 45450000-6, 45111300-1, 45261910-6, 45262120-8, 45262110-5, 45321000-3, 45324000-4, 45332200-5, 45442110-1,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT3530289.83
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EcoCiepło Group Radosław Mamet,  ,  ul. Łężyca – Konwaliowa 11,  66-016 ,  Zielona Góra,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4287780,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4287780,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4287780,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 1500000,00
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.